אדריכלים ומעצבי פנים מובילים

כולנו רוצים לקבל שרות מהכי טובים, הכי מקצועיים, הכי מיומנים. שאיפה די הגיונית סה"כ למי שמוציא ממיטב כספו ורוצה לקבל שרות או מוצר איכותי. מי קובע מי הכי טוב ? מי קובע מה המוצר הכי טוב ? פעמים רבות מוצר או שרות X מתאימים לקהל מסוים אך לא מתאימים לקהל אחר, ואז השאלה של צרכן השרות צריכה להיות אחרת: מי הכי מתאים לי?

תחום האדריכלות ועיצוב הפנים הינו תחום מורכב הדורש מיומנות מאוד גבוהה. אדריכלים ומעצבי פנים הם לא רק אנשי מקצוע שרכשו השכלה גבוהה ומאתגרת אלא הם "מגשימי חלומות", במקרים רבים הם מה שמפריד בין יזמים או אנשים פרטיים הבונים בתים ובין הגשמת החלומות שלהם. הם המוציאים לפועל…

אז איך בוחרים אדריכלית או מעצבת פנים לפרויקט חשוב ? מהם הקריטריונים החשובים לבחירה ? על שאלות אלו ננסה לענות במאמר הקרוב.

איך בוחרים אדריכלית ו/או מעצבת פנים מובילה

יריית פתיחה נכונה של בניית בית, בנייה מחדש של מבנה או עיצוב פנים של נכס מאפס היא המפתח להצלחת הפרויקט. בחירה נכונה של איש או אשת המקצוע היא מהותית להצלחתו של הפרויקט.

  • ייחודיות בעבודות – אם אתם לא מחפשים שטנץ, היכנסו לאתר האינטרנט ובחנו פרויקטים של בעלת המקצוע, תראו אם אתם אוהבים את הסגנון ומתחברים לקו העיצובי.
  • לא כל אדריכל הוא מעצב פנים, אך כאשר נתקלים באיש מקצוע שחולש על שני הכובעים נוצר יתרון מאוד משמעותי שהיזם- בעל הנכס נהנה ממנו מאוד:
  • היכרות עמוקה עם תוכניות הבית.
  • חיבור אישי לתוכניות, מייצר מחויבות גבוהה מאוד למבנה ולמה שמייצג. בסוף היום מי שיגור במבנה זה הלקוח ולא האדריכלית…
  • ההיכרות עם היזם/ בעלי הבית ומה שחשוב להם.
  • הבנה כמעט עיוורת של האדריכלית ומעצבת הפנים עם 3 הגורמים: הגורם הסביבתי של המבנה, המבנה עצמו, ועיצוב הפנים של הבית.
  • הבנה תקציבית של כלל הפרויקט.
  • בעלת חזון – חיבור בין החלומות של הלקוחות לבין התקציב שלהם. החלום הוא שלכם וגם התקציב, האדריכלית צריכה לדעת ליישם את החלום במגבלת התקציב ולא לחרוג, משניהם. הדבר כולל את ניהול התקציב באופן מושכל בין שלב האדריכלות לשלב עיצוב הפנים.
  • הרקע האקדמי של אשת המקצוע- חשוב לראות, ישנם מוסדות (כמו הטכניון למשל) שמהווים "כרטיס ביקור" חשוב מאוד.
  • לראות פרויקטים "בעין" ולקבל המלצות ישירות מלקוחות קודמים יכולים לחזק החלטות ותחושות לגבי אשת המקצוע.
אדריכלים ומעצבי פנים מובילים

אדריכלות ועיצוב פנים- מחירים

לאור הפרק הקודם, בחיפוש אחרי שירותי אדריכלות ועיצוב פנים, מחירים ועלויות הינם פונקציות של משתנים רבים, רובם הינם נגזרות של הבקשות והדרישות של בעל הנכס/ היזם. אדריכלים ומעצבי פנים עובדים מול תקציב ומגבלות. קשה מאוד לנקוב בסכום כי המעורבות המקצועית של בעלת המקצוע רחבה מאוד. אנו מציעים בכל מקרה לקבל הצעות מחיר ממשרדים בהתאם לאותו מפרט של עבודה זה  לכולם.

בחירה במצוינות – משרד האדריכלים של נינה

נינה פוסטילניק-ליזיק היא בעלת משרד אדריכלים ועיצוב פנים מוביל בתחומו. המשרד מייצג שלושה דורות של אדריכלים אשר מומחיותו בליווי מקצועי של תהליכי תכנון, בנייה ועיצוב של בתים פרטיים, בתי מלון, וילות יוקרה ומבני ציבור.

נינה, בוגרת הטכניון (תואר ראשון ושני), אמנית ציור המעודכנת בכל הנעשה בסצנה העולמית של עולם העיצוב והאדריכלות, הדבר בא לידי ביטוי בעבודותיה ובפרויקטים שהמשרד אמון עליהם וכמובן בנסיעה לתערוכות בארץ ובעולם.

כחלק מעבודתה, נינה חברה במוסד החשוב "איגוד האדריכלים והמהנדסים"  וגם באגודת האדריכלים ומעצבי הפנים.

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון מספר – 054-4782210. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהתרשם מפרויקטים שביצענו וליווינו.