אדריכל בתים פרטיים בצפון- 3 דורות של אדריכלים

ההבדלים בין המרכז לפריפריה באים לידי ביטוי בדרכים רבות: תרבות, שוק העבודה, חתכים סוציואקונומיים, מזג אוויר ועוד רבים. אחד הפערים וההבדלים בין האזורים הם בצורת הבניה. בעוד המרכז מאופיין באופי מאוד אורבני וצפוף, מאופיין בבניינים משותפים גבוהים הצפון, למשל, מאופיין בישובים קהילתיים רבים, שטחי בנייה פרטית גדולים יותר מהמרכז ומרווח גבוה יותר בין פרטים.

זוהי עובדה מוגמרת כי בצפון ( קו עתלית/ בנימינה לכיוון צפון)  ניתן לראות הרבה יותר בתים פרטיים מאשר במרכז. לפיכך קיים גם ביקוש גדול יותר למשרדי אדריכלים שנותנים שרות בצפון הארץ, והצפון מהווה שדה וקרקע נהדרת לפעילותם של אדריכלים ואדריכליות לבתים פרטיים.

בחירת נכונה של אדריכל/ית לביצוע תכנון וליווי בניית בית פרטי יכול להביא למקסום תהליך בניית הבית ותכנונו עד כניסת הדיירים. בהמשך, עיצוב פנים של הבית יהווה המשך טבעי של בעל המקצוע לעבודת האדריכלות, קיימים משרדים  שמציעים שרותים מקבילים של אדריכלות ועיצוב בתים, כמו שמשרד "פוסטילניק-ליזיק" מציעים.

מספר טיפים בעבודה עם משרד אדריכלים

  • כאשר האדריכל המבצע הוא גם מעצב הפנים של הפרויקט מתרחשים מספר חיבורים ויתרונות שממקסמות את התהליך.
  • חשוב שהלקוחות יהיו מעורבים בכל השלבים ויכירו היטב את תוכניות הבית. חיבור אישי, שלכם כלקוחות, לתוכניות, מייצר שפה משותפת והבנה טובה חותר של הפרויקט.
  • בצעו שיחת תיאום ציפיות עם בעלי המקצוע (האדריכלים ושאר אנשי המקצוע), הבנה של התהליך ושל הצרכים שלכם הם מפתח להצלחת הפרויקט ע"י אנשי המקצוע.
  • האדריכל המתכנן והמלווה צריך לשלב בין הסביבה הגיאוגרפית והאורבנית של המכס, הצרכים שלכם והחלומות שלכם, הדבק שמחבר בין הכל זה התקציב והיצירתיות של האדריכל/ אדריכלית.
  • קבעו לוחות זמנים נכונים ונקודות לעצירה ולביצוע משוב (תכנון מול ביצוע, תקציב, חומרים וכו').
  • שתפו את איש המקצוע במקסימום פרטים רלוונטיים מהם יוכל לבנות תוכנית שמתאימה במקסימום לצרכים ולחלומות שלכם.
אדריכל בתים פרטיים בצפון

בית פרטי בצפון

אחד היתרונות בבניית בית פרטי הוא שישנן הרבה פחות גבולות גזרה מאשר בניית בניין מגורים בעיר, בפרויקט ניתן להביא לידי ביטוי את רוב החלומות והרצונות שלכם כלקוחות שבשילוב מקצועיות ויצירתיות של האדריכלית המבצעת יכולים להגשים את בניית בית החלומות שלכם. בניגוד לבית מוכן מקבלן, בבניית בית פרטי ניתן לבחור כמעט בכל דבר: כיווני אוויר, גודל חלונות, גודל החדר, הנמכות תקרה, נראות ושטח החצר, יצירת master bedroom וכו'. העניין הוא שבית פרטי הוא לא "שטאנץ" וניתן ליצור "Tailor made". אנו ממליצים להזמין עם סגירת ההסכם מול האדריכל  תוכניות תלת ממדיות של הבית, זה ייתן לכם להבין טוב יותר כיצד הפרויקט ייראה, כולל הדמיות של פנים הבית כמובן.

מחפשים משרד אדריכלים ועיצוב פנים לבתים פרטיים בחיפה?

משרד פוסטילניק-ליזיק, בניהולה של האדריכלית נינה הוא הכתובת שלכם. המשרד בעל ניסיון עשיר המייצג שלושה דורות העוסקים בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים. לאורך השנים בוצעו מאות פרויקטים של לקוחות פרטיים, ציבוריים ועסקיים. נינה, האדריכלית הבכירה במשרד,  הינה בוגרת תואר ראשון ושני מהטכניון וחברה מן המניין באיגוד האדריכלים והמהנדסים ובאגודת האדריכלים ומעצבי הפנים, יכולותיה כאמנית (ציור) באים לידי ביטוי ומחזקים את יצירתיות בכל פרויקט של המשרד.

ניתן לפנות אלינו  במספר – 054-4782210 וכמובן לראות כאן פרויקטים שהובלנו.