מעצבי פנים מומלצים במרכז

עיצוב פנים הינו התמחות בארכיטקטורה – העוסקת בתכנון, עיצוב ושינוי של חלל הפנים במבנים פרטיים וציבוריים. בעבר, היה מקצוע זה חלק בלתי נפרד מעבודתו של האדריכל, אך בשנים האחרונות חל שינוי גדול בתחום, ומעצבי פנים שאינם אדריכלים החלו לעסוק בתחום. מעצב פנים נדרש לדעת לתכנן את החללים הפנימיים לפרטי פרטים, להתייחס בצורה נכונה לצרכים הפיזיים והנפשיים של הדיירים או העובדים במבנה. יש חשיבות עצומה לדעת ולהבין כיצד למקם כל אלמנט בחלל בצורה הטובה ביותר (מיקום החדרים וניצול נכון של השטח, שימוש בתאורה טבעית ומלאכותית, תכנון פריטי ריהוט ועוד).

איך מוצאים ובוחרים מעצבי פנים מומלצים במרכז הארץ?

שוק עיצוב הפנים רווי למדי, ובשל העובדה שאין צורך להציג שום תעודה, כל אחד יכול למעשה להציג את עצמו כמעצב פנים. אנו מאמינים שבסופו של דבר מה שהופך מעצב פנים, לפנים פנים מעולה ומומלץ הן מספר תכונות:

  • הבנת הצרכים של הלקוח והידע הדרוש על מנת לדעת ליישם את זאת בתוכניות עבודה עבור הקבלנים השונים.
  • בחירת קבלנים נכונה – במשך השנים צובר המעצב רשימה של קבלנים ובעלי מקצוע איכותיים ומקצועיים איתם הוא רגיל ואוהב לעבוד. עבודה עם בעל מקצוע מעולה תחסוך לכם בסופו של דבר זמן וכסף רב.
  • כתב כמויות – הכנת כתב כמויות הכולל את כל החומרים הדרושים לביצוע הפרויקט בצורה מדויקת ומפורטת, תסייע לכם לערוך סקר מחירים בין הקבלנים השונים. כתב כמויות מדויק, יעזור לכם לתכנן מראש את התקציב בצורה נכונה כך שלא תגלו פתאום באמצע הפרויקט שנגמר לכם התקציב לסעיף מסוים. (דבר שאנו נתקלים בו לא מעט).
  • הבנה בחומרים – מעצב פנים חייב להתעדכן כל הזמן בחומרים חדשים היוצאים לשוק, הטכנולוגיה כיום מביאה כל מספר חודשים חומרים ומוצרים שמאפשרים ליצור עיצובים מעניינים שלא היו קיימים קודם לכן.
  • ירידה לפרטים – מלאכת העיצוב חייבת להיעשות בקפדנות יתרה וחשוב לשים לכל פרט מפני שהמיקום של כל אלמנט בחלל משפיע על חלק אחר. יש משפט שאומר: "אלוהים נמצא בדברים הקטנים", בעיצוב פנים ואדריכלות הפתגם הזה נכון שבעתיים. כל סנטימטר ואפילו מילימטר עלול להשפיע על העיצוב הכולל.
  • ארגונומיה – לא רבים מכירים את המונח הזה, אבל זהו מקצוע העוסק בחקר הממשק ויחסי הגומלין שבין בני אדם לחלל והסביבה. יש חשיבות שהתנועה בתוך החללים תהיה נוחה וגם שאר הפריטים יהיו מותאמים בצורה נגישה למשתמשים בחלל הפנימי.
מעצבי פנים מומלצים במרכז

נינה ליזיק – מעצבת פנים מומלצת במרכז העשייה העיצוב והתכנון בארץ

המשרד של נינה ליזיק מתמחה למעלה מעשרים שנה בבניה למגורים – בתים פרטיים, תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, וגם בבניה ציבורית – בתי מלון, כפרי נופש, מפעלים, מעבדות ויקבים פרטיים.

במהלך השנים ביצענו מאות פרויקטים בתחומים אלו תוך ליווי אישי ושימת דגש על תקשורת והבנת צרכי הלקוח. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על הפרויקטים שלנו נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 04-9565328 או לטלפון נייד: 054-4782210 או צרו קשר כאן.