פרויקטים של עיצוב פנים נדרשים עבור מגוון רחב של לקוחות ונכסים באזורים שונים בארץ ובהיקפים שונים עבודה. בין אם מדובר בשיפוץ בית כחלק משיפוץ מקיף של המבנה או רק בשדרוג החלל הפנימי נוכחות של מעצב פנים יכולה לשנות את התהליך מקצה לקצה, ולהפוך את הדירה מ"נחמדה" ל"יוצאת דופן".

קיימת מגמה הולכת וגוברת של גיוס מעצב/ת לביצוע פרויקטים של שדרוג מבנה או דירות. אם בעבר היתה זו נחלת מעמד מסוים ומאפיין לאוכלוסייה עמידה יותר כיום, יותר ויותר משפחות עושות שימוש בידע המקצועי והיכולות הגבוהות של המעצבים גם בדירות "רגילות" שהן חלק מבניין מגורים. המודעות הציבורית לנראות הבית גדלה וכתוצאה מכך גם הביקוש למעצבים ומעצבות.

משבר הקורונה הביא עמו שיטות עבודה מקוונות, מינימום מגע וקשר ישיר של 'ספק לקוח' ויותר עבודה מרחוק. בתחום העיצוב המצב שונה, ההגעה לזירת העבודה ולפגישות של הלקוח עם המעצבים הם הכרחיות ולכן יש חשיבות לעבודה עם מעצב שנגיש וקרוב לזירת העבודה. למשל מעצב בפנים בחיפה יחפש לספק שרות מקצועי לתושבי הצפון ופחות יכוון ללקוחות בבאר שבע והדרום…ללקוחות פוטנציאלים שיחפשו בגוגל – עיצוב פנים בחיפה – יעלו אופציות רלוונטיות והם ידלגו על תוצאות חיפוש של מעצבים מאזורים רחוקים יותר זאת לפחות התפיסה הרווחת בקרב הציבור.

עיצוב פנים בצפון הארץ-כיצד בוחרים בעל/ת מקצוע

כאמור אם הלקוח מתגורר באזור חיפה, הקריות או הצפון ושם גם הנכס שמהווה את זירת העבודה – כדאי לו לחפש מעצבי פנים בצפון הארץ. כמו כן חשוב לבדוק מהו הניסיון של איש או אשת המקצוע, כמה זמן נמצא בתחום ובאיזה תחומים או נישות הוא מתמחה (חללים ציבוריים, בתים פרטיים, משרדים וכו').

בנוסף, בעידן הדיגיטלי ניתן לראות פרויקטים שביצע איש המקצוע באתר האינטרנט שלו. אנו ממליצים להקדיש לחלק הזה חשיבות רבה ולראות עבודות של עיצוב פנים באתר. בנוסף לחיזור דעתם על המשרד תוכלו גם לקבל רעיונות ולשאוב השראה לעבודת העיצוב אצלכם בבית.

עיצוב פנים בצפון

איך למצוא מעצבי פנים בחיפה

ראשית, וכפי שכבר ציינו למרכיב הגיאוגרפי יש משקל מכריע, חפשו אנשי מקצוע שגרים בטווח של 45-60 דקות מאתר העבודה (בית או משרד).  מראש עליכם לחפש מעצבי פנים בצפון ולהעדיף אותם על פני אלה שממוקמים באזורים רחוקים יותר.

שנית, בקשו לראות פרויקטים קרובים אליכם ולדבר עם הלקוחות, שאלו אותם לגבי טיב העבודה עם המעצבים והמלצות שונות, קבלו רשמים. לשרות ולזמינות של המעצבים יש משקל חשוב בהחלטתכם.

מעצבי פנים בצפון

אם אתם מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים בקריות והצפון – הגעתם למקום הנכון!

ניניה ליזיק היא מעצבת פנים בצפון  במשרד 'פוסטילניק-ליזיק אדריכלים'. אצלנו תוכלו לקבל  מעטפת כוללות של כל שירותי האדריכלות ועיצוב הפנים לדירות, בתים ומבני ציבור. עם שלל לקוחות מרוצים ועם ניסיון המתפרס על פני שלושה דורות של אדריכלים מובילים.

ליצירת קשר טלפוני חייגו עכשיו למספר – 054-4782210. תוכלו גם ללחוץ כאן ולהתרשם מעבודות שכבר ביצענו והשאירו לקוחות מרוצים!