כאשר נכנסים אל תוך בית מיד מרגישים בו את האווירה ואת האנרגיות שהוא משרה. בלא מעט מקרים כשנכנסים לביתו של אדם מרגישים את הווייתו ואת תחביביו, את הטעם אישי שלו ובעצם – אותו, דרך הקירות, האווירה בבית, הצבעים וכמובן המיקום של רהיטים או החפצים השונים, זו גדולתו של עולם עיצוב הפנים. עיצוב פנים של בתים הוא תחום הוא תחום מרתק שבבסיסו העברת מסרים דרך עיצוב, על בחירה של צבעים, גוונים, חפצים ומיקומים ועל העדפה של דרך אחת על פני השנייה. התוצאה תהיה בית מעוצב, מסודר ויפה, כזה ששמו לב בעיצוב שלו לכל הפרטים הקטנים וכמובן שזרו בו את מה שהיה חשוב ומהותי למי שגר בו, להראות כלפי חוץ.

עיצוב פנים- בתים

איך מתבצע עיצוב פנים?

עיצוב פנים, כשמו כן הוא, זהו התהליך שבו איש מקצוע בוחר למלא בצבעים ופריטים את החללים הפנימיים של מבנה/ בית נתון. את הרעיונות והמדיניות לעיצוב הבית מקבל המעצב מהיכרות עם הלקוח ומהבנה של צרכיו ורצונותיו. במסגרת התהליך לוקח המעצב בחשבון משתנים רבים:

  • כיווני אור וצל
  • כיווני אוויר
  • מיקום של חלונות או דלתות
  • גישה למעברים
  • מיקומים של נקודות חשמל
  • תחביבים ועולם תוכן של הלקוחות
  • ההגעה מהחצר אל הבית- צבעים חיצוניים (צבע חיצוני של מבנה, פטיו, גינה ירוקה וכו').
  • ועוד.
עיצוב פנים בתים מודרניים

עיצוב פנים – בתים מודרניים

אדריכל מנוסה שיש לו ניסיון רב בתהליכים עיצובים ומאחוריו מאות פרויקטים מבין את חשיבות הלימוד התמידי ואת החשיבות של ללמוד ולהיות מעודכן במוצרים חדשים, טכניקות עכשוויות וזרמים אומנותיים בתחום.  לצד טרנדים כפריים ווינטג'ים ישנה מגמה חזקה של קו מודרני בעיצוב, המאפשר קווים נקיים וגוונים ניטרליים ומונוכרומטיים בחללים שבבית, ושיוצרים אווירה שקטה ורגועה. קיימת הקפדה על מרחבים פתוחים ומוארים. העיצוב המודרני אינו זרם צר וספציפי אלא תחום רחב בעיצוב, הכולל בתוכו כיוונים שונים ומגוונים.

עיצוב פנים אישי לכל לקוח ולקוח

בסוף היום והתהליך הלקוח- בעל הבית אותו מעצבים צריך להרגיש בנוח. ישנם לקוחות מעורבים יותר ומעורבים פחות, יחד עם זאת חשוב שהמעצב יעבוד כתף אל כתף עם הלקוח. תיאום ציפיות הוא דבר חשוב ומייצר שפה משופת בין האדריכל לבעלי הבית. מעצב הפנים צריך להבין את רחשי ליבו וצרכיו של הלקוח ולהטמיע אותם בקו העיצובי. מעצבים שיהיו אטומים ללקוח וינסו לכפות את דעתם ואת הטעם האישי שלהם על הלקוח ימצאו עצמם בקונפליקטים רבים עם הלקוחות.

מחפשים מעצבת פנים מקצועית ?

משרד האדריכלית 'פוסטילניק-ליזיק אדריכלים' בעל ניסיון ( 3 דורות) רב ועשיר של עשרות שנים בתחום.  אנו נמצא את הדרך שהכי מתאימה לכל אחד ואחת! חייגו עכשיו למספר – 054-4782210 או לחצו כאן לקבלת השראה ורעיונות מפרויקטים שסיימנו עם לקוחותינו.