עיצוב פנים ואדריכלות בצפון- נינה ליזיק

אדריכלות ועיצוב פנים הם שני תחומים שיכולים להתבצע בנפרד זה מזה או בצמוד זה לזה. האדריכלות היא תכנון מבנים מאפס או התוויית תהליך של שינוי עומק במבנים, ליווי תהליך וריכוז כל המידע שקיים בין אנשי המקצוע שפועלים, כל אחד מהצד שלו בפרויקט. השלב הבא לאחר שהמבנה עצמו עומד וקיים – הוא העיצוב הפנימי (ואף החיצוני שלו, אם רלוונטי). בחירה של סגנון עיצובי, מיקום של רהיטים או חפצים בתוכו והכי חשוב – הענקת המראה האישי שחשוב ומהותי עבור הלקוח שמתגורר או עושה שימוש במבנה. עיצוב פנים הינו תהליך מרתק שבו איש מקצוע מגשים בפועל את החלומות וצרכיי הלקוח.

אדריכל ומעצב פנים טובים הם כאלו שמעבר ליכולות המקצועיות שלהם, ידעו לתרגם את רצונות וצרכיי הלקוח לכדי עבודת עיצוב נכונה.

לבחור אנשי מקצוע

ישנם מספר קריטריונים חשובים לבחירת אנשי מקצוע בתחום, אדריכלים ו/או מעצבי פנים.

אנשי מקצוע טובים בתחום אמורים לספק ללקוח מספר צרכים ורצונות:

  • לספק ידע ומיומנות שאין לנו, הלקוחות. אסור לנו להתבלבל חוש אסטטי והבנה מסוימת באסתטיקה ועיצוב לא מספקת את הצורך המרכזי באיש מקצוע בעבודה מורכבת של פרויקט.
  • יכולת פיקוח (זמן והבנה) על הפרויקט וסינכרון בין בעלי המקצוע השונים.
  • קשרים לבעלי מקצוע (בנייה, רצפים, טייחים וצבעים, חשמל וכו') חנויות ריהוט ואביזרים ועוד.
  • יכולת לתרגם את חלומות ורצונות הלקוחות לכדי עיצוב הבית.

כשאנו באים לבחור את האדריכל או את מעצב/ת הפנים לפרויקט שלנו (בית פרטי, עיצוב משרד, מלון בוטיק או מסעדה יוקרתית) חשוב לנו לוודא שאנשי המקצוע:

  • רכשו את הידע שלהם במוסד מכובד ונחשב.
  • בעלי ניסיון של עשור לפחות בתחום וניסיון של ביצוע עשרות פרויקטים מאחוריהם.
  • נגישים לפרויקט ולטיפול בפרויקט ולא עסוקים במקביל בעוד הרבה עבודות.
  • גישה לתחום הפרויקט (נניח מסעדות/ משרדי עורכי דין/ בתים פרטיים גדולים וכו')
  • בעלי גישה ידידותית ושרותית, אינם חסרי סבלנות וכאלו שיקשיבו ללקוח ולא יגידו רק מה לעשות.
עיצוב פנים ואדריכלות בצפון

המימד הגאוגרפי

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת אדריכל או מעצב/ת פנים הינו הקרבה לזירת הפרויקט- אתר העבודה. למרות שהיום ניתן לבצע כמעט כל עבדת ייעוץ ופיקוח בדרכים מקוונות (מרחוק- זום, וידאו וכו') בתחום הנ"ל אין תחליף הולם עדיין לפגישות פיזיות והימצאות פיזית באתר העבודה. הצורך הממשי הזה מכתיב לנו מספר דברים. גם אם נמצא משרד אדריכלות מצוין שעונה לכל הקריטריונים שהזכרנו בפרק הקודם אך הוא ממוקם הרחק מאתר העבודה, הדבר יגרום לפערים בתקשורת ובפיקוח/ בקרה של תהליך העבודה. הרוב המכריע של המעצבים והאדריכלים ממוקדים באזורים ספציפיים, וגם אם יש להם פרויקטים רחוקים הם היוצא מהכלל.

כאשר תחפשו בגוגל את הביטויים: 'אדריכלות ועיצוב פנים בצפון' או 'אדריכלים ומעצבי פנים בחיפה' ברוב הפעמים הדבר מעיד על 2 דברים:

הראשון, אתם נמצאים בצפון ושם נמצא הנכס לטובת הפרויקט.

השני, אתם מחפשים בעל מקצוע שנותן שירותים מקצועיים באותו אזור.

 

מחפשים אדריכלים ומעצבי פנים באזור חיפה, הקריות והגליל ? מצאתם!

משרד 'פוסטילניק-ליזיק אדריכלים', עם ניסיון של שלושה דורות בתחום ועם רשימה ארוכה של לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי. אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני במספר – 054-4782210 או לחצו כאן להתרשמות מפרויקטים של לקוחות פרטיים שביצענו באזור הצפון.