אדריכלות ועיצוב פנים בתים

אדריכלות ועיצוב פנים הם שני תחומים שיש ביניהם נקודות השקה רבות ולכן קיימים לא מעט משרדי אדריכלים המציעים את שני השירותים לקהל לקוחותיהם. בעוד אדריכלות היא ראיה כוללת של מבנים, חללים ונפחים של סביבת המגורים והמחייה, עיצוב הפנים עוסק ב"גיאוגרפיה של החלל", באלמנטים שמכסים את החלל או המבנה.

אם נמשיך עם המטפורה הגיאוגרפית אזי האדריכלות מתייחסת לחלוקה ברורה של הרחובות, הפארקים, הנוף, הנחלים ואילו עיצוב הפנים יתייחס לאיך ייראה הבניין והחללים שלו…

בחירת אדריכל/ית אחד/ת לביצוע שתי הפעולות (אדריכלות ועיצוב) יכול להביא למקסום תהליך בניית הבית ותכנונו עד כניסת הדיירים. עיצוב הבית יהיה המשך טבעי של בעל המקצוע לעבודת האדריכלות ללא כל "קשיי קליטה" של בעל מקצוע חדש לתהליך העיצוב. חיפוש אחרי משרדים שמציעים שרותים מקבילים של אדריכלות ועיצוב בתים יכול לייעל את התהליך עבור הלקוחות ולהפוך אותו לקל יותר ולא מתיש.

אדריכלות ועיצוב פנים בתים

מה בין עיצוב בתים ועיצוב פנים ?

המונח עיצוב בתים אינו מונח מקצועי, לאורך השנים נוצרה טרמינולוגיה לא רשמית של המושג "עיצוב בתים" כאשר המונח הנכון והמקצועי הוא "עיצוב פנים" והכוונה כמובן לעיצוב פנים הבית, אם כי מעצב פנים יודע ועוסק גם בחזית של המבנה ויודע לחבר את החוץ לפנים !

כאשר מעצב הפנים הוא גם האדריכל שתכנן את הבית מאפס מתרחשים מספר חיבורים ויתרונות שממקסמות כאמור את התהליך:

  • היכרות עמוקה עם תוכניות הבית.
  • חיבור אישי לתוכניות, מייצר מחויבות גבוהה מאוד למבנה ולמה שמייצג.
  • היכרות עם בעלי הבית- הלקוחות והבנה של "הראש" שלהם, רצונותיהם, צרכיהם ומה באמת חשוב להם.
  • חיבור והבנה טובים יותר בין 3 הצלעות: הסביבה של המבנה, המבנה עצמו ועיצוב הפנים של הבית.
  • תקצוב עיצוב הפנים כחלק מתקציב הפרויקט כולו ולא כעומד בפני עצמו. ניהול פרויקט בהסתכלות מרחבית ונכונה.

 

אדריכלות בתים פרטיים

כשמדובר בבתים פרטיים אין ספק שהמשימה מהותית הרבה יותר והיכולות של האדריכל/ית באים לידי ביטוי באופן מירבי בפרויקט. העובדה שלא מדובר ב"שטאנץ" ויש לעשות הכל לפי "Tailor made" נותנת דרור לבעל המקצוע ומגדילה את האפשרויות. טרם בחירת איש/אשת מקצוע חשוב מאוד לראות פרויקטים קודמים של המשרד. כיום, אין צורך לבזבז זמן ולחטט רגליכם בין עשרות בתים, הטכנולוגיה מאשפרת לראות פרויקטים באתר האינטרנט של משרד האדריכלים בצורה מיטבית כמו גם לקבל תוכניות תלת מימדיות כדוגמא. באמצעות הפרויקטים באתר תוכלו לראות עם הסגנון והיכולות של המשרד מתאימים לכם אך זכרו כי לחיבור האישי ולשיחה המקדימה עם האדריכל או האדריכלית אין תחליף ואל תוותרו על שלב זה.

אם אתם מחפשים משרד אדריכלים ועיצוב פנים – מצאתם! משרד פוסטילניק-ליזיק הוא הכתובת שלכם. המשרד מביא עימו ניסיון של שלושה דורות העוסקים בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, ועם מאות לקוחות פרטיים, ציבוריים ועסקיים מרוצים. נינה, מנהלת המשרד והאדריכלית הבכירה הינה בוגרת תואר ראשון ושני מהטכניון וחברה מן המניין באיגוד האדריכלים והמהנדסים ובאגודת האדריכלים ומעצבי הפנים, יכולותיה כאמנית (ציור) באים לידי ביטוי ומחזקים את יצירתיות בכל פרויקט של המשרד.

ניתן לפנות אלינו  במספר – 054-4782210 וכמובן לראות כאן פרויקטים שהובלנו.