אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים – לשדרג את המשרד

לנראות של משרד יש השפעה ישירה על דברים רבים. משרד מעוצב מסייע לא רק למיתוג איכותי של העסק, אלא גם לנראות גבוהה ומזמינה, לסביבת עבודה נעימה ופרודוקטיבית, כמו גם לפוטנציאל גבוה יותר בגיוס משקיעים ולקוחות חדשים, ואפילו למשיכת עובדים מוכשרים ואיכותיים יותר. הדבר נכון לחברות ומשרדים קטנים וגדולים כאחד, בסוף היום לכולם אותם מטרות, רק בגדלים ועוצמות שונות ולנראות המשרד- "הבית המקצועי" יש חשיבות מכרעת בנושא.

החשיבות שבעיצוב משרדי

המשרד משרת 3 מעגלים חשובים: ההנהלה, העובדים והלקוחות. לכל מעגל יש צרכים אחרים ודברים שחשובים לו. ההנהלה רוצה מיתוג גבוה, לעשות רושם על לקוחות ובעיקר להרגיש ייחודיים בתחום שלהם. העובדים רוצים פונקציונליות, שהמשרד ישרת אותם וירגישו בו נוח, הלקוחות רוצים שהמקום ישדר להם ביטחון, שבחרו במשרד הנכון. עיצוב משרד טוב צריך לקחת בחשבון את שלושת הקבוצות ולתת לצרכים שלהם מענה, לא תמיד קל…

העיצוב צריך לחזק את המותג של החברה, דרך העיצוב יוכלו בעלי החברה ומקבלי ההחלטות להעביר מסרים לשלושת המעגלים: גודל החדרים, הצבעים של המשרד (צבעי לוגו החברה למשל), חללי ההמתנה ואירוח הלקוחות, מיקום השירותים, מטבח לעובדים ועוד.

עיצוב סביבת עבודה אטרקטיבית

אדריכלות כמו עיצוב פנים משרדים בצפון מהווים שירותים נחוצים ליצירת סביבת עבודה מיטבית המקדמת שיתוף פעולה, מעודדת מוטיבציה, מייצרת פרודוקטיביות גבוהה ותקשורת טובה בקרב העובדים. חשוב לקיים זרימה הרמונית בין חדרי המשרד, ליצור המשכיות בין חללים. עובדים המבלים את רוב שעות העבודה שלהם במשרד שנותן להם תחושה טובה יגלו הזדהות גבוהה יותר לארגון. בנוסף, עיצוב חכם של המשרד יסייע בהתנהלות חסכונית ומשתלמת יותר.

אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים

הדיוק בעיצוב והפרטים הקטנים

עיצוב משרדים (כולל עיצוב משרדים קטנים) שונה מעיצוב בתים פרטיים או בנייני דירות. מנהלי חברות רבים מעוניינים לשדרג את המשרד שלהם ולשוות לו מראה יוקרתי ומוקפד יותר. אפשר לעשות זאת בעזרת אלמנטים שונים מעולם עיצוב הפנים המשרדי, כשהדגש החשוב ביותר הוא התמקדות בפרטים והקפדה גם על רכיבים השוליים לכאורה. בנוסף, ניתן לאמץ אלמנטים של עיצוב פנים מעולם הבתים הפרטיים במשרדים קטנים, זה נותן תחושה ביתית לעובדים ולאורחים.

חלוקת החלל צריכה לקחת בחשבון לא רק את האלמנט העיצובי אלא גם צרכים ארגוניים חשובים (מיקום חדרי ההנהלה, חדרי ישיבות עם מקום מספיק לכלל העובדים, מיקום תאי השירותים וכו') יש חשיבות גדולה לתיאום הציפיות ולהעברת מקסימום נתונים וצרכים של הלקוחות למשרד האדריכלים ומעצבי הפנים טרם התחלת העבודה והתכנון.

 עיצוב פנים משרדים בחיפה

 האדריכלית נינה ליזיק פועלת עשרות שנים באזור הצפון (חיפה, קריות, העמקים והגליל). המשרד מייצג שלושה דורות של אדריכלים ופועל בזירה הפרטית- בתים פרטיים ובנייני דירות, בזירה הציבורית- מבני מגורים גדולים, משרדים גדולים ובתי מלון וגם בזירה העיצובית- עיצוב פנים של בתים פרטיים ומשרדים.

לפרטים נוספים צרו קשר, בדוא"ל: pl.archs@gmail.com, בטלפון: 04-9565328, או בנייד: 054-4782210.