עיצוב פנים ואדריכלות במרכז

האדריכל השוויצרי המפורסם, לה קורבוזיה שנחשב לאחד האדריכלים המשפיעים ביותר במאה העשרים כתב ש-"חלל, אור וסדר. אלו הם דברים אשר זקוק להם האדם בדיוק כפי שהוא זקוק ללחם ומקום ללון".

אין ספק שתכנון ועיצוב נכון של החלל יכול להשפיע באופנים רבות על הדיירים או על האנשים העובדים בחלל מסוים. צפיפות, חוסר תאורה, מחסור בזרימת אוויר, חלוקת חלל לא נכונה ועוד יכולים לחולל שינוי במצב הנפשי והאווירה של השוהים בחלל. לא לחינם אדריכלים משקיעים שעות רבות בתכנון נכון ומדויק של מבנים וחללי פנים לפני שהתוכניות יוצאות לפועל.

עיצוב פנים ואדריכלות במרכז העשייה והתכנון

למרות שכיום יש חלוקה ברורה בין אדריכלות לעיצוב פנים, בעבר הדבר לא היה כך והאדריכל הוא זה שדאג גם לעיצוב הפנים. אנו מאמינים שגם כיום יש קשר הדוק בין שני המקצועות ויש חשיבות לכך שמי שמבצע את עיצוב הפנים יבין טוב יותר את כוונות האדריכל שתכנן את המבנה. היתרון של אדריכל שהוא גם מעצב פנים הם ברורים – יש לו את הידע ההנדסי והתכנוני הדרוש, הוא מכיר חומרי גלם שונים וגם יכול לתת פתרונות טכניים מורכבים הדורשים שרטוטים לבעלי מקצוע השונים.

אדריכלות ועיצוב פנים במרכז תשומת הלב – איך לבחור מעצב פנים?

אדריכל ומעצב פנים בעל ניסיון יודע כיצד לשלב בין יכולותיו המקצועיות לבין הצרכים, הדרישות והרצונות והצרכים של לקוחותיו. בתחילת הדרך, רצוי לקיים פגישה מקדימה ובה להבין את החזון העיצובי של שני הצדדים – בפגישה זאת מתאמים ציפיות, מגדירים תקציבים ומגלים האם יש כימיה ותקשורת משותפת בין הצדדים. חשוב מאוד לגבש לוח זמנים מדויק בכדי למנוע עוגמת נפש עתידית. חשוב להבין שבחירת אדריכל או מעצב פנים היא דרך הנמשכת למספר חודשים ואף שנים, רצוי ששני הצדדים יחושו לדבר בנוחות אחד עם השני. כאשר התקשורת בין הצדדים טובה – התוצאות הסופיות טובות יותר.

אדריכלים ומעצבי פנים במרכז

אדריכלים ומעצבי פנים במרכז הארץ – איך בוחרים עם מי לעבוד?

 פעמים רבות קשה לבחור מתוך ההיצע של האדריכלים והמעצבים שיש יש מספר כללי אצבע שאיתם תוכלו לבחור עם מי לעבוד: חשוב לקבל המלצות ממספר לקוחות על האדריכל, חיוני שתהיה תקשורת טובה בין המעצב ללקוח, כדאי להסתכל על תיק העבודות של המעצב ולראות האם אתם אוהבים לסגנון העיצוב שלו. רצוי לעבוד עם מעצב בעל ניסיון על מנת שלא אתם תהיו שפן הניסיונות שלו….

המשרד של נינה ליזיק מתמחה למעלה מעשרים שנה בבניה למגורים – בתים פרטיים, תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, וגם בבניה ציבורית – בתי מלון, כפרי נופש, מפעלים, מעבדות ויקבים פרטיים.

במהלך השנים ביצענו מאות פרויקטים בתחומים אלו תוך ליווי אישי ושימת דגש על תקשורת והבנת צרכי הלקוח. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על הפרויקטים שלנו נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 04-9565328 או לטלפון נייד: 054-4782210 או צרו קשר כאן.