אדריכלות הוא מקצוע המחייב מיומנות וידע גבוהים. לא בכדי לימודי האדריכלות נחשבים מורכבים ובעלי סף כניסה נוקשה. המוסדות בישראל וגם בחו"ל הרכיבו תוכניות לימודים עמוסות ותואר באדריכלות נמשך זמן רב הרבה יותר מכל תואר אחר (לפחות 5 שנים). ישנם מספר מוסדות שמלמדים אדריכלות שמעל כולם בולט הטכניון.

אדריכלים העוסקים בעיצוב פנים לא עוצרים את תהליך הלמידה עם סיום הלימודים במוסד האקדמי והם מחויבים, לפחות הטובים שבהם, להיות מעודכנים ומעורים בטרנדים משנים, טכניקות עיצוב, תוכנות מחשב ועוד. למעשה הלמידה היא תהליך on going  – מתמשך. ככל שלאדריכל יהיה ארגז כלים עשיר יותר כך יגדל סך האפשרויות שיש לו להציע לכל לקוח.

קריטריונים לבחירת מעצב או מעצבת

כמו בכל תחום שאיננו מבינים בו אנחנו פונים לגורם מקצועי. לקראת שיפוץ מקיף של נכס (בית, דירה או משרד) אנו נפנה בדרך כלל למעצב או מעצבת פנים. ברוב המקרים לא נפנה לגורם אחד אלא נקבל הצעת מחיר ממספר אנשי מקצוע. אנו מציעים לקבל החלטה על סמך פרמטרים ברורים ונכונים:

  • הסמכה מקצועית- קיימת חשיבות מכרעת למוסד הלימודים בו המעצב למד את המקצוע. אם זה לא מופיע באתר של המשרד אנו ממליצים לשאול, זוהי אינה בושה ושאלה לגיטימית לחלוטין. בארץ ישנם מספר מוסדות מכובדים כאשר הטכניון נחשב עדיין לחוד החנית של המקצוע. בישראל ישנם לא מעט אדריכלים שרכשו השכלתם באיטליה, אחת המדינות המובילות בתחום.
  • ניסיון- ייתכן ותמצאו אדריכל צעיר וחסר ניסיון אבל מלא אנרגיה. איננו פוסלים חס וחלילה וייתכן ומדובר בדמות מוכשרת מאוד. יחד עם זאת התחום העיצוב והאדריכלות לניסיון יש משקל מכריע מאוד בבחירת איש המקצוע. משרד שמייצג יותר מדור אדריכלים אחד מהווה סוג של "תו תקן" בתחום, אחת כמה וכמה אם מדובר במשרד שעובדים בו 3 דורות של אדריכלים, אחד היחידים בארץ.
  • מוניטין- אדריכלות הוא תחום יוקרתי- "חוג סילון מקצועי". למשרדים וותיקים יש מוניטין גבוה. טובי האדריכלים מעוניינים להיות חלק מהם ומצטרפים לשורותיהם. המוניטין נבנה לאורך שנים ולפי "תיק העבודות" והפרויקטים שהמשרד ייצר לאורך השנים.
  • אתר האינטרנט- כיום ניתן למצוא כמעט כל מידע בתחום באינטרנט. בעוד בעבר היינו אמורים לחתת רגלינו לאתרים לראות עבודות לדוגמא, כיום ניתן לראות באתרי האינטרנט של המשרדים פרויקטים וירטואליים שמעבירים את התמונה כמעט אחד לאחד ומספקים כלים ללקוחות בקבלת ההחלטה שלהם.
  • חיבור ואמון הלקוח באנשי המקצוע- עיצוב בית אינו משימה חד צדדית של האדריכל המבצע, לצרכי הלקוחות יש חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב והעבודה. חשוב מאוד שהלקוחות ינהלו פגישת היכרות ותיאום ציפיות עם איש המקצוע. אם השיחה בריאה וחיובית הדבר מהווה נתון חשוב בקבלת ההחלטה, אם כבר בשיחת הציפיות מתגלים פערים גדולים זה כמובן אמור להדליק נורה אדומה.
  • המלצות- אחד הפרמטרים החשובים ביותר. חפשו המלצות על המשרד ברשת, בדקו בכרטיס "גוגל העסק שלי" אם קיים. כאשר אתם מקליקים בגוגל "אדריכלים מובילים בצפון" בדקו את האתרים וחפשו את המידע והפרמטרים שציינו בפרק זה בתוך האתרים.
אדריכלים מובילים בצפון

אדריכלים מומלצים בחיפה

'פוסטילניק-ליזיק אדריכלים' מביאים איתם ניסיון של שלושה דורות, התשוקה ליצירה מתמדת, כמו גם אי-מוכנות לחזור על אותם רעיונות יותר מפעם אחת. אנו משוכנעים שכל פרויקט חייב להיות ייחודי ושכל לקוח ירגיש שהבית שקיבל מאיתנו – הוא הבית המושלם מכל..

כאשר אנחנו בוחנים את רשימת הקריטריונים לבחירת מעצבי פנים/ אדריכלים לביצוע פרויקט שהצגנו בפרק הקודם אנו גאים להגיד שאנחנו עומדים בכל הקריטריונים בצורה  מיטבית: נינה ליזיק הינה בוגרת הפקולטה לאדריכלות של הטכניון (תואר ראשון ושני), המשרד שלה חגג לא מזמן 20 שנות פעילות והוא המשך ישיר למשרד של אביה וסבה.

למשרד יש מוניטין גבוה מאוד בתחומים: בניה למגורים – בתים פרטיים,  תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, כמו גם בבניה ציבורית- בתי מלון, כפרי נופש,  מפעלים,  מעבדות ויקבים פרטיים.

 

מחפשים משרד אדריכלים מומלץ ו-ותיק בצפון – מצאתם!

משרד פוסטילניק-ליזיק אדריכלים הוא המשרד המוביל בקריות, באזור חיפה והצפון. אתם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון מספר – 054-4782210 או הקליקו כאן להתרשמות ממגוון דוגמאות לעבודות שביצענו לאורך השנים עבור לקוחותינו.