מעצבי פנים בחיפה – מעצבת מהשורה הראשונה

מהו בית החלומות שלנו? האם יש לנו סיכוי לגור בבית מעוצב כמו זה שרואים בקטלוג? את החלום הזה אפשר להפוך למציאות, אבל לפני שקופצים למים, חשוב להבין את הצעדים שיש לעשות לפני שבוחרים בעל מקצוע- מעצב או מעצבת פנים בצפון (בחיפה, קריות, העמקים והגליל), שיעזרו לנו להימנע מטעויות בעיצוב הבית וימקסמו את תהליך העיצוב.

 

עיצוב פנים בחיפה – איך עושים את זה?

מעוניינים לעצב את הבית? יופי,רק שלפני כן כדאי להבין כמה שלבים מקדימים והכרחיים.

מהו הסגנון שלכם?

מודרני, קלאסי, אקלקטי, רומנטי, פנג-שוואי, כפרי, וינטאג' – כל כך הרבה סגנונות אפשריים! קל להתבלבל בתוך כל הזרמים והכיוונים. ובכל זאת, לפני שנפגשים עם אשת מקצוע בתחום (מעצבת פנים בחיפה והצפון), כדאי לנסות להחליט איזה סגנון מדבר אליכם יותר. באינטרנט תיחשפו למגוון גדול של מידע על סגנונות עיצוב שבעזרתו תוכלו להתרשם ולבחור כיוון. לעיתים לא תדעו לציין מהו הסגנון הרצוי אך אם תראו ותמציאו תמונות מתאימות בעלת המקצוע תדע לשייך את הסגנון הרצוי ולכוון לשם.

מעצבים רבים מקדמים ומובילים את הלקוחות שלהם לסגנון או כיוון מסוים, זה בסדר וזה מקובל, יחד עם זאת יש להם יכולות לעשות שימוש וליישם סגנונות נוספים. מעצב/ת טובים ידעו לממש צרכים ורצונות של הלקוחות ולא "לאנוס" את מה שהם אוהבים. מעצבי פנים בצפון הארץ מקצועיים וטובים מבינים שמי שיגור בבית הם הלקוחות ולא הם…

השכלה, הכשרה וניסיון – עיצוב פנים בצפון הארץ

כדרכנו בקודש, הישראלים, למדנו לעשות קיצורי דרך בכל תחום ובכל שדה פעולה. גם על תחום עיצוב הפנים הנגע הזה לא פסח. ישנם מוסדות שמבצעים קורסים קצרים בעיצוב בהם לומדים חלק קטן מאוד מעולם העיצוב, נגיעות קטנות ולא בצורה מעמיקה. הלקוחות לא מבקשים תעודות הסמכה, וכרטיס ביקור יפה או אתר מושך עין יכולים לחפות ולטשטש את הניסיון והידע המועטים של בעל המקצוע. תחום העיצוב דורש ידע עמוק ולא רק חוש אסתטי. ישנם מוסדות גבוהים בישראל שמכשירים את המקצוע ומעניקים את הכלים המתאימים, לצערנו ישנם מוסדות שמעניקים תעודות שמהוות קיצור דרך "פושע" מבחינה מקצועית.

מעצבת פנים בחיפה

עבודות קודמות וחוות דעת על מעצבים

לא קשה למצוא משרדים המעניקים שירותי עיצוב פנים (בחיפה והצפון). רגע לפני שבוחרים מעצב פנים בצפון, כדאי להסתכל בפרויקטים קודמים שביצעו – המהווים את כרטיס הביקור שלהם (ניתן לראות זאת באתר של המשרד באינטרנט או לנסוע ולראות פרויקטים שביצעו בפועל וגם לדבר עם הלקוחות עצמם, זה נקרא ממליצים).

חשיבות הכימיה והקשר האישי עם בעל/ת המקצוע

מעצב פנים מקצועי יודע לשלב בין היכולות המקצועיות שלו לבין הרצונות והצרכים של הלקוח. חשוב מאוד לקיים שלב מכין בו אתם עושים תיאום ציפיות עם איש/אשת המקצוע. יצירת שפה משותפת, מטרות משותפות, לוחות זמנים ונקודות לקבלת החלטות וביצוע משוב הכרחיים להצלחת הפרויקט ולמניעת פערים בכל שלב עבודת העיצוב. העיצוב הינו תהליך אמוציונלי בחלקו (בעיקר בין בני הזוג) ונמשך זמן ממושך, לכימיה עם המעצב יש משקל חשוב בהצלחת התהליך, עליכם להרגיש בנוח עם אנשי המקצוע ובטוחים במקצועיות שלהם.

מעצב פנים בחיפה- המשרד של נינה ליזיק

האדריכלית נינה ליזיק פעילה בשני אזורים עיקריים: חיפה והצפון (גליל, עמקים, קריות) ובאזור המרכז. למשרד שלה יש ניסיון עשיר בתחום תכנון הבנייה של בתים פרטיים ומבנים ציבוריים, למעשה המשרד מייצג שלושה דורות של אדריכלים במהלכן ביצעו מאות פרויקטים פרטיים וציבוריים. אחד היתרונות הבולטים של נינה הוא עצם היותה אדריכלית ומעצבת פנים ומסוגלת לספק שירותים איכותיים בשני התחומים (בוגרת תואר ראשון ושני של המוסד האקדמי המכובד בטכניון). בנוסף, נינה היא ציירת ואמנית ומביאה את כישוריה האמנותיים לעולם העיצוב בכל יום בעבודתה.

לפרטים נוספים צרו קשר ואשוב אליכם בהקדם, בדוא"ל: pl.archs@gmail.com, בטלפון: 04-9565328, או בנייד: 054-4782210.