אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים

במשך שנים רבות, עיצוב משרדים היה נחלתם של משרדים יוקרתיים ומפוארים בלבד, אך מאז כניסתה של חברת Wework  לעולם השכרת המשרדים חל שינוי תפיסה מהותי בחשיבה על עיצוב ותכנון משרדים. בעלי ומנהלי חברות החלו להבין את החשיבות העצומה שיש למשרד מאובזר ומעוצב המעניק לעובדים אווירה נעימה ומפרה. הזליגה של עובדים רבים וחברות לחממות ולחברות דוגמת Wework גרמה לכך שחברות רבות הבינו שיש צורך לעצב מחדש את המשרדים ולגרום לכך שהעובדים ייהנו יותר להישאר במשרדים שלהם.

מהו תהליך התכנון של אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים?

תהליך התכנון של עיצוב פנים של משרדים מתחיל בפגישה ראשונית בין האדריכלים לבין בעלי החברה או המשרדים – במהלך פגישה זו מספקים בעלי המשרדים אינפורמציה לגבי הדרישות והצרכים השונים של העובדים במשרדים. (לדוגמא: האם העובדים צריכים משרדים אישיים או יכולים לעבוד באופן ספייס), משרד האדריכלים מעבד את המידע ומגבש מסקנות לגבי הגדלים של המשרדים השונים, השטחים הציבוריים והתפעוליים. לאחר אישור התוכניות וההדמיות ע"י הלקוח ניתן להוציא את החזון מחלום למציאות.

אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים

מהן האפשרויות השונות בתכנון משרדים?

במשך השנים חלו שינויים רבים בעיצוב האדריכלי של משרדים וחלו תמורות עקב סגנון העבודה , כניסת המחשבים האישיים ושינוי דפוסי העבודה. קיימים מספר סוגים של חללי עבודה שפעמים רבות נוהגים לשלב ביניהם בתוך מקום העבודה.

  • אוסף חדרים סגורים – מורכב בדרך כלל ממספר חדרים המאוכלסים במספר עובדים או באדם אחד – אל החדרים מגיעים דרך מסדרון המקשר ביניהם.
  • אופן ספייס (Open space) – חלל אחד, המחולק למספר רב של משרדים אך ההפרדה ביניהם חלקית – במרבית המקרים כל תא עבודה מותאם לעובד יחיד.
  • אולם – חלל עבודה גדול בו אין הפרדה כלל בין השולחנות, משרדים אלו נפוצים בעיקר במרכזי מענה טלפוני- מוקדים או חברות שיווק שונות.
  • חלל עבודה משותף – טרנד שהתפתח מאוד בעשור באחרון, בחלל אחד מתאספים חברות ועסקים שונים הנהנים מהתמיכה ההדדית שהם מעניקים אחד לשני – לרוב מדובר על עסקים בתחילת הדרך או פרילאנסרים שאינם רוצים או אינם יכולים לעבוד מהבית.
  • משרד ביתי – מגפת הקורונה שינתה את חוקי המשחק ועובדים רבים נאלצו לעבוד מהבית. אנשים רבים החליטו להפוך חדר או חלל מסוים בביתם למשרד – לשם כך הם פונים לאדריכל אן למעצב פנים לשם יצירת חלל אשר ישמש אותם כמשרד נעים ונוח.

מה היתרונות של עיצוב פנים משרדים במרכז?

תכנון ועיצוב המשרד בדרך נכונה ע"י משרד אדריכלים מנוסה מאפשר לשלב בין החללים השיתופיים והתפעוליים לבין החלל האישי הדרוש לכל עובד. עיצוב ותכנון נכון יכול לקדם בצורה משמעותית את מידת היעילות של העובדים ולתרום רבות לחיזוק הקשרים האישיים בחברה ויצירת סביבת עבודה נעימה ומפרה.

המשרד של נינה ליזיק מתמחה למעלה מ-30 שנה בבניה למגורים – בתים פרטיים, תמ"א, עיצוב פנים והרחבות, וגם בבניה ציבורית – בתי מלון, כפרי נופש, מפעלים, מעבדות ויקבים פרטיים. היתרון היחסי המובהק של המשרד הוא נעוץ בעובדה שהמשרד מספק גם שירותי אדריכלות ברמה גבוהה וייחודית וגם שערותי עיצוב פנים. עובדה זו מהווה יתרון ברור ללקוחות ולמעשה נותנת ללקוחות מענה 360 למשימות התכנון והעיצוב של המשרדים.

במהלך השנים ביצענו מאות פרויקטים בתחומים אלו תוך ליווי אישי ושימת דגש על תקשורת והבנת צרכי הלקוח. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על עיצוב משרדים קטנים, נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 04-9565328 או לטלפון נייד: 054-4782210 או צרו קשר כאן.