תכנון ועיצוב מלון בצפון

חוויה של חופש, שקט ומשפחה, היא חוויה שאותה אפשר ליצור רק במיקומים המיוחדים ביותר שהטבע יכול להציע לנו. ולא, לא צריך ללכת רחוק מאוד, לנסוע למדינות זרות או לחפש אתרים יוקרתיים במיוחד, כדי למצוא את החיבור לשקט ולטבע. לטבע יש חלק חשוב בהבאת אנשים לטייל באזור מסוים אבל למלון עצמו, יש חלק לא מבוטל גם כן. שילוב של יזם מיומן, בעל אמצעים, יחד עם אדריכלים מקצוענים ומנוסים יכול לייצר פרויקט אדריכלי של מלון חדש.

הצפון שופע באתרי תיירות, טבע והיסטוריה עשירה, לא בכדי קיימים בו מאות מלונות ואלפי פתרונות נופש למשפחות ותיירים. בכל שנה קמים פרויקטים חדשים של מלונות, לא רק בטבע אלא גם בערים מרכזיות (חיפה, עכו, נצרת, טבריה, אזור צפת וכו').

תהליך עבודה ממוקד מטרה – לטובת תכנון ועיצוב מלון בחיפה

בעבודת תכנון מלון בצפון, המבוססת על ניסיון וידע מקצועי רב שנים, אדריכל הפרויקט הוא הדמות המשמעותית ביותר בתהליך התכנון והבנייה. האדריכל רואה את התמונה הגדולה, הן בנוגע לסביבה העיצובית והן בנוגע לדרישות טכניות והנדסיות של הפרויקט וכתוצאה מכך מצליח להגדיר את סדרי העדיפויות הדרושים לבניית מלון. למשל, אם חשוב לכם להעניק נוף להרי הגולן או לכנרת, התכנון של חלונות וכיווני אוויר אותו יכול להציג האדריכל, הוא מרכיב מרכזי ביצירת שלד המבנה. כך שחיוני לבצע תכנון מוקדם ולהבטיח שכל הדרישות והחלומות שלכם, כיזמים, באות לידי ביטוי בתהליך העבודה על האתר.

אדריכלות מלון- צרכים ודרישות שונות מפרויקט פרטי

מצד אחד כאמור, חשוב מאוד להבטיח שלאורך העבודה על תכנון ועיצוב מלון בצפון, הצרכים והדרישות של היזם יקבלו פתרון אידיאלי מהאדריכל. יחד עם זאת, ראוי לזכור שבניית בית מלון היא משימה מורכבת המצריכה מיומנות ואחריות רבה וצריך לנהל את הפרויקט באחריות ומקצועיות.

תכנון בית מלון בניגוד לבית פרטי או בניין דירות מצריך חללים אחרים, שירותים ייעודיים לאירוח ודרישות מקצועיות של תחום המלונאות: כשרות, חדרי אוכל, ברים, מסעדות, בריכות, חדרי שירות, מלתחות, קבלה, מדרגות חירום, תקנות בטיחותיות וכו'.

ההתאמה של כלל האלמנטים למרחב מוגבל מבחינת שטח, לא יכולה להתבצע ללא מחשבה יצירתית וללא הבנה בסיסית של תהליך השרטוט לתוכניות בנייה ראליות. ובנקודה הזו, נכנסים לתמונה כישוריו המיוחדים של אדריכל יוצא מן הכלל המלווה את הפרויקט לאורך שלביו השונים.

תכנון ועיצוב מלון בצפון

גם בתהליך ההקמה – האדריכל נוכח ורלוונטי

בתהליך בניית מלון יש מספר של שחקנים ראשיים: היזם, נציג הרשת של המלונות (אם מדובר בפרויקט של רשת מלונות), רשות מקומית, קבלן מבצע ויחד איתם אחד/ת השחקנים הראשיים הינו/ה האדריכל או האדריכלית האמונים על הפרויקט. התפקיד לא מתחיל ונגמר בשרטוט ותכנון המבנה, לאדריכל/ית תפקיד מכריע בהצלחתו וכולל, ליווי רצוף, כולל באתר הבנייה עד סיום הפרויקט. במקרים מסוימים האדריכל המבצע אמון גם על עיצוב הפנים ואז משך הליווי והמעורבות בפרויקט אף גדול יותר.

משרד האדריכלים פוסטילניק-ליזיק הינו משרד ייחודי הממוקם בצפון הארץ ומתרכז בפרויקטים קטנים וגדולים בצפון, כולל תכנון בתי מלון ובתי הארחה. נינה, מביאה עימה ניסיון של שלושה דורות בליווי מקצועי של תהליכי תכנון, בנייה ועיצוב של בתים פרטיים, בתי מלון, וילות יוקרה ומבני ציבור.

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון מספר – 054-4782210. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהתרשם מפרויקטים שביצענו וליווינו.